خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی:

سهم دانشگاه‌ها از درآمدزایی صفر است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۲۲

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی سهم دانشگاه‌ها از درآمدزایی را صفر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خاکی صدیق، رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در نشست خبری دستاوردهای خوشه های فکری دانشگاه‌های سطح یک کشور گفت: اگر به ۵ سال قبل برگردیم و وضعیت الان تعاملات بین‌المللی را با سال قبل مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم اتفاقات خیلی بزرگی رخ داده و این نشان می‌دهد، در زمینه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها خودشان بنا به ضرورت اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل ارزی ترس این وجود دارد که مابه التفاوت جبران نشود که این زحمات بی نتیجه خواهد ماند چون ما با دانشگاه‌های خارجی تعهداتی داریم و اگر نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم به آموزش عالی کشور صدمه خواهد زد.

او افزود: امیدواریم  برای سال آینده ما به التفاوت در نظر گرفته شود تا بتوانیم روند کارمان را ادامه دهیم.با توجه به شرایط اقتصادی از خیلی از کارهای دیگر می‌زنیم و برای بخش‌های دیگر هزینه می‌کنیم.

رییس دانشگاه خواجه نصیر خاطرنشان کرد: اگر بودجه‌ها درست لحاظ شود، در آینده یک منبع درآمد عظیم برای کشور به وجود خواهد آمد و به اقتصاد کل کشور یک جهش می‌دهد. زیرا یکی از پر درآمدترین مراکز دنیا آموزش عالی است، در حالی که سهم ما از آن صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز