خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد:

تسهیل تردد معلولان و جانبازان در خط یک اتوبوس‌های تندرو

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۹۱

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تسهیل تردد معلولان و جانبازان در خط یک اتوبوس‌های تندرو خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن اعلام این خبر، درخصوص اقدامات شرکت جهت رفاه حال شهروندان معلول و کم‌توان در آستانه روز جهانی معلولان، بیان کرد: سرویس‌دهی به جانبازان، معلولان و افراد کم‌توان یکی از دغدغه‌های همیشگی شهرداری تهران و شرکت واحد اتوبوسرانی بوده است. با عنایت به لزوم توجه ویژه به تسهیل تردد معلولان و افراد کم‌توان و امکان استفاده این عزیزان از اتوبوس‌های خطوط تندرو، شاخک‌های تاشو در گیت‌های ورودی تمامی ایستگاه‌های خط یک سامانه تندرو نصب شده و برنامه‌ریزی لازم برای سایر خطوط نیز صورت گرفته است.

سنندجی ادامه داد: معلولان گرامی جهت ورود با ویلچر به داخل ایستگاه اتوبوس با مشکل مواجه بودند که با نصب شاخک‌های تاشو، این مشکل مرتفع گردیده است.

وی افزود: اجرای این طرح در ایستگاه‌های خطوط 3 و 5 اتوبوس‌های تندرو نیز در حال اتمام است و تا پایان سال در تمامی خطوط نیز اجرایی می‌شود. سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد، روزانه بالغ بر 280  سرویس حمل ونقلی ارائه می‌کند. معلولان و جانبازان عزیز می‌توانند جهت بهره‌گیری از این خدمات با شماره 6305 تماس حاصل کنند.  

سنندجی در پایان گفت: ضمنا با توجه به بررسی‌های بعمل آمده و ایجاد زیرساخت لازم، تا پایان سال هم نسبت به نصب سیستم گویای اعلام ایستگاه‌ها در داخل اتوبوس‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز