خبرگزاری کار ایران

اهدای اعضای بدن مامور پلیس راه فارس که دچار مرگ مغزی شده بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۸۱

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از اهدای اعضای بدن مامور پلیس راه فارس که دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عین‌الله جهانی گفت: حوالی ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه یک دستگاه کامیون حامل بار در ۳۰ کیلومتری پلیس راه سعادت شهر به سمت خرم بید در استان فارس (گردنه پرورش ماهی) واژگون می‌شود.

وی افزود: در پی این حادثه تیم پلیس راه سعادت شهر به سرپرستی ستوان دوم نصیر ضرغامی به محل اعزام می شود که با توجه به نوع و ‌موقعیت تصادف متعاقب گشت پلیس راه، تیم های امدادی و خدماتی در محل حاضر می‌شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در حالی که چراغ های گردان خودرو پلیس راه و سایر خودروهای امدادی روشن بوده و یک حلقه لاستیک مستعمل نیز قبل از محل واژگونی مشتعل بود، متاسفانه راننده یک دستگاه تریلی به دلیل بی توجهی به مقررات و علایم هشدار دهنده ضمن برخورد با یک دستگاه خودرو راهداری با یکی از عوامل راهداری و ستوان دوم نصیر ضرغامی - افسر کارشناس پلیس راه که در حال بررسی صحنه تصادف بود را نیز از ناحیه سر مجروح می‌کند.

وی گفت: در پی این حادثه نامبرده سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می شود ولی علی رغم تلاش تیم پزشکی به دلیل شدت جراحات وارده ستوان ضرغامی دچار مرگ مغزی می شود و خانواده ایشان با اعلام رضایت نسبت به اهدای اعضای وی اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: محل تصادف مذکور محوری بزرگراهی با خطوط رفت و برگشت مجزا اما کوهستانی و گردنه است.

ستوان دوم نصیر ضرغامی متولد نورآبادممسنی است و ۱۱ سال سابقه خدمت داشته است که از نامبرده یک پسر ۲ ساله به یادگار مانده است.

پلیس راهور ناجا ضمن ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان این افسر وظیفه شناس پلیس راه برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر آرزومند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز