خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل‌ذهاب در گفت‌وگو با ایلنا:

رفع مشکل آب شرب در سرپل‌ذهاب/ارزیابان خواستار زمان بیشتری برای ارزیابی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۷۴

فرماندار سرپل‌ذهاب از برطرف شدن مشکل آب این شهرستان خبر داد.

محبت جمالی‌نیا در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت سرپل‌ذهاب پس از زلزله 6.4 ریشتری که یکشنبه شب این شهرستان و روستاهای اطراف را لرزاند، گفت: به دستگاه‌های تخصصی بنیاد مسکن اعلام شده است، ظرف مدت 72 ساعت ارزیابان خود را برای ارزیابی میزان خسارت در 204 روستا و شهرستان سرپل‌ذهاب اعزام کنند. ارزیابان نیز درخواست مدت زمان بیشتری برای ارزیابی کردند.

وی ادامه داد: نتیجه ارزیابی ارزیابان نیز از طریق دستگاه‌های متولی اعلام خواهد شد، ادامه داد: خوشبختانه مشکل آب شرب شهرستان برطرف شده و در حال حاضر در شهرستان هیچ مشکلی برای برق، آب و گاز وجود ندارد و همه از آب شرب منطقه استفاده می‌کنند. زندگی در شهرستان در حال حاضر کاملا به صورت عادی است. 

فرماندار شهرستان سرپل با بیان اینکه در این یکساله به طور مداوم و روزانه در این منطقه زلزله آمده است، ادامه داد: به طور دائم در این منطقه پس‌لرزه به اتفاق می‌افتد و دیگر پس‌لرزه‌ها برای مردم عادی شده‌است، البته این پس‌لرزه‌ها نگرانی و حساسیت‌هایی را برای مردم شهر ایجاد کرده است، البته تلاش می‌کنند موارد ایمنی را رعایت کنند. افرادی هم که هنوز دسترسی به منازل مسکونی تازه‌ساز ندارند در سکونت‌گاه‌های موقت مانند کانکس زندگی می‌کنند و خطری هم تهدید‌شان نمی‌کند.

جمالی‌نیا در خصوص وضعیت سوخت در شهرستان گفت: از همان شب اول زلزله هیچ مشکل سوختی در شهرستان وجود ندارد و همه مردم از گاز شهری استفاده می‌کنند. در روستاها نیز بعضا گاز و نفت است و نفت سفید هم به مانند گذشته از طریق دستگاه‌‌های متولی در بین مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز