خبرگزاری کار ایران

شهردار سرپل‌ذهاب به ایلنا خبر داد:

تخریب چند واحد تعمیری در سرپل‌ذهاب/ آب همچنان کدر است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۴۵

شهردار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه در حال حاضر آب در این شهرستان همچنان کدر است، گفت: چند واحد تجاری که جزو ساختمان‌های تعمیری بودند، تخریب شده‌اند و گزارشی از تخریب ساختمان‌های نوساز ارائه نشده‌است.

صابر حیدری (شهردار سرپل‌ذهاب) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره میزان خسارت وارده به سرپل‌ذهاب بر اثر زلزله شب گذشته گفت: خوشبختانه بر اثر زلزله شب گذشته تخریب صددرصدی در ابنیه شهر گزارش نشده‌است.

وی ادامه داد: برخی از ساختمان‌های تخریب شده از جمله چند واحد تجاری از ساختمان‌هایی هستند که بر اثر زلزله سال گذشته دچار خسارت شدند و جز ساختمان‌های تعمیری بودند. گزارشی از تخریب ساختمان‌های نوساز تاکنون ارائه نشده است و تا جایی که اطلاع‌ داده‌اند، ساخت‌وساز‌های جدید بر اساس اصول ساخته شده‌اند و مشکل خاصی در این ساختمان‌ها نداشتیم.

شهردار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه خوشبختانه زلزله شب گذشته تلفات جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: میزان خسارت ناشی از زلزله شب گذشته هنوز برآورد نشده است و ارزیابان بنیاد مسکن در حال ارزیابی هستند.

حیدری با بیان اینکه در حال حاضر آرامش در سرپل ذهاب برقرار است، تصریح کرد: تمامی ادارات در  سرپل‌ذهاب باز است و فقط مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل هستند. گرچه روال عادی در شهر برقرار است، اما به دلیل شدت زلزله فشار روحی و روانی که به مردم وارد شده، زیاد است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از زلزله امدادرسانی به سرعت به مردم انجام شده است و مشکل خاصی در خصوص امدادرسانی شب گذشته وجود نداشت و بیمارستان‌ها نیز در حالت آماده‌باش هستند. خوشبختانه به خوبی بحران مدیریت صورت گرفته است.

شهردار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه برق شهر ساعتی پس از زلزله وصل شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در خصوص قطع گاز و برق مشکلی در حال حاضر وجود ندارد، اما به دلیل برخی مشکلات در منابع آب، آب شهرستان همچنان کدر است که مسئولان آبفای منطقه در حال برطرف کردن مشکلات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز