خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی از غرب کشور/تهران از جمعه تا صبح دوشنبه بارانی است/هشدار در خصوص آب‌گرفتگی معابر و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۳۵۸

یک کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از غرب کشور گفت: تهران از روز جمعه تا صبح دوشنبه بارانی خواهد بود.

گودرزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: از امروز تا اوایل شب در نوار شرقی کشور و در مناطقی مانند استان‌های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شرق یزد بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور ادامه داد: از فردا بارش‌ها در مناطق شمال غرب کشور آغاز می‌شود و روز پنجشنبه از اوایل شب بارش‌ باران همراه با رعد و برق در این مناطق گزارش شده است. از روز جمعه نیز علاوه بر مناطق شمال غرب کشور در مناطق جنوب غرب کشور بخش‌های از مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور را فرامی‌گیرد.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: بارش در مناطق کوهستانی البرز و زاگرس در روز جمعه به صورت برف گزارش شده‌است. همچنین آب‌گرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها با توجه به بارش باران پیش‌بینی‌ می‌شود. در مناطق کوهستانی نیز لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید را خواهیم داشت.

گودرزی تصریح کرد: بیشترین بارش در این سامانه بارشی در مناطق غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود. بعد از ظهر جمعه نیز کاهش دما و بارش باران را برای استان‌های گیلان،‌ مازندران،  گلستان پیش‌بینی می‌شود در روز جمعه و شنبه نیز سواحل خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوا در تهران گفت: امروز هوای تهران کمی ابری و دارای گرد و غبار محلی است. از روز جمعه نیز بارش‌ها در شهر تهران آغاز و تا روز صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز