خبرگزاری کار ایران

قاضی‌عسکر:

هزینه‌های حج ۹۸ صرفه‌جویی شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۳۶

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر رعایت صرفه‌جویی در حج آینده تاکید کرد و گفت: کاهش کیفیت حج پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از مسؤولان مربوط خواست در برنامه‌ریزی‌های حج ۹۸ راهکارهای مناسب را برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: باید مدیریت شده عمل کرد تا از کیفیت خدماتی که به زائران ارائه می‌شود، کاسته نشود.  

حمید محمدی، رییس سازمان حج و زیارت نیز اظهار داشت: کمیته مسکن آمادگی دارد پس از قطعی شدن قیمت ارز برای اجاره هتل‌ها اقدام کند و استفاده از ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در مکه را برای حفظ کیفیت مد نظر قرار دهد.

وی افزود: آسیب‌شناسی دقیق حج گذشته و برنامه‌ریزی حج آینده در کمیته‌های مختلف در حال انجام است و تلاش شده در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برخی کاستی‌ها که زائران در حج گذشته ابراز می‌کردند، رفع شود.

جلسه این شورا با ارائه گزارشی درباره نحوه ارتقا توان نیروی انسانی و انتخاب مدیران مجموعه، کاروان‌ها، روحانی‌ها و مسؤولان فرهنگی حج آینده ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  سطح‌بندی در کاروان‌ها و انتخاب مدیران و روحانی‌های توانمند را در آرامش  زائران موثر دانست. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اضافه کرد: در مجموعه کادر مدیریتی کاروان‌ها باید  شایسته‌سالاری تقویت و زمینه ورود افراد توانا، تحصیلکرده و دارای سابقه مدیریت و مسلط به زبان عربی بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز