خبرگزاری کار ایران

بخش اصلی سقف زیرگذر کوی نصر احداث می‌شود / انتقال موقتی ترافیک مسیر تندروی شرقی بزرگراه چمران در تقاطع آل‌احمد به مسیر کندروی شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۵۸

ترافیک مسیر تندروی شرقی بزرگراه شهید چمران در محل تقاطع با بزرگراه جلال آل احمد، ظرف روزهای آینده به مسیر کندروی شرقی منتقل می‌شود تا شرایط لازم برای احداث بخش اصلی سقف زیرگذر کوی نصر فراهم شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با بازدید میدانی ایرج معزی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند پیشرفت پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، امکان گشایش جبهه‌های کاری جدید در این طرح مهم شهری مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به تکمیل مسیر کندروی شرقی بزرگراه، ظرف روزهای آینده عملیات انحراف ترافیک جنوب به شمال با هماهنگی پلیس راهور در دستور کار قرار گیرد.

در نتیجه انحراف ترافیک جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران و همچنین انتقال ایستگاه اتوبوس‌های بی‌آرتی از تندروی غربی بزرگراه، کل مسیر محورهای تندرو آزادسازی شده و فضای کارگاهی لازم برای پیشبرد پروژه در اختیار مجریان قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر علاوه بر تلاش برای آماده‌سازی مسیر کندروی شرقی و همچنین نصب علائم ترافیکی لازم جهت جابجایی ترافیک، عملیات اجرایی در تمام نقاطی که با معارض ترافیکی و تاسیساتی مواجه نیست، ادامه داشته و تعداد شمع‌های بتن‌ریزی‌شده پروژه از مرز ۵۲۰ حلقه شمع فراتر رفته است.

همچنین متعاقب بازدید مدیرکل مخابرات استان تهران از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، پیمانکار رفع معارض کابل‌های مخابرات انتخاب شده و به زودی کار احداث شبکه جایگزین از سرگرفته می‌شود؛ این اقدام می‌تواند سبب تسریع عملیات اجرایی در بخش غربی پروژه شود.

بر اساس گزارشی که در جریان بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ارائه شد، میزان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر از مرز ۳۶ درصد فراتر رفته و شاخص انحراف از برنامه زمان‌بندی به کمترین میزان خود از زمان آغاز عملیات اجرایی رسیده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هریک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز