خبرگزاری کار ایران

عدم تصویب یک فوریت لایحه معرفی مدیر کل جدید امور مالی و اموال شهرداری تهران به عنوان ذیحساب دو

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۰۰

یک فوریت لایحه معرفی مدیر کل جدید امور مالی و اموال شهرداری تهران به عنوان ذیحساب دو تصویب نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک فوریت لایحه شهردار در خصوص "معرفی حمید رضا خسروی مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران به عنوان ذیحساب دو" با ۸ موافق و ۱۱ مخالف به تصویب نرسید.

محسن هاشمی پیش از رای گیری، در توضیح این لایحه گفت: ذی حساب اول و اصلی شهرداری تهران، شخص شهردار است و معمولا به معاونت اداری و مالی تفویض می‌شود. در واقع امضای معاونت اداری و مالی زیر چک های شهرداری تهران می آید و قائم مقام ذی حساب یک، معاونت اداری و مالی است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: زیر چک‌های شهرداری همیشه ۳ امضا وجود دارد؛ یکی امضای شهردار تهران که به معاونت اداری و مالی تفویض شده، یکی امضای ذی حساب دو و دیگری امضای خزانه دار‌. این امضاها لازم است تا عملیات مالی انجام شود.

هاشمی افزود: با توجه به اینکه آقای عرفانی، ذی حساب دوم که از جای دیگری در شهرداری تهران مامور بوده، استعفا داده است، پیشنهاد شده آقای حمیدرضا خسروی به جای ایشان بیایند و از آنجا که مدتی از ارائه این پیشنهاد می گذرد، یک فوریت این لایحه پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز