خبرگزاری کار ایران

سرقت از حساب‌های بانکی از طریق کپی عابر بانک

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۲۷

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف فروشندگان دستگاه اسکیمر (کپی برداری از کارت عابربانک) خبر داد و گفت: متهمان در پوشش فروشنده و درج آگهی در سایتهای فروش اهداف مجرمانه خود را عملی می‌کردند.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان فروش این دستگاه، شروع و پس از تحقیقات میدانی پیرامون شناسایی افرادی که در سایتهای درج آگهی فروش، اقدام به ثبت آگهی کرده بودند، در یکی از محله‌های تهران، فردی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متهم با 2 دستگاه اسکیمر دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات بعدی با همکاری ایشان و طی یک قرار صوری متهم ردیف دوم در قهوه خانه‌ای در تهران شناسایی و دستگیر شد که از او تعداد 15 دستگاه اسکیمر و تعداد 200 کارت خام عابر بانک کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با دستگیری دونفر، تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان پرونده متناسب با شگرد مجرمین آغاز شد و تعدادی از مالباختگان شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران توصیه کرد: شهروندان هنگام استفاده از کارت بانکی و خرید از دستگاه پز، بالاخص دستگاه پز سیار، حتما تمامی عملیات های بانکی و تراکنش های خرید، توسط خودشان انجام پذیرد و در صورت مشاهده دستگاههای ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعا به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز