خبرگزاری کار ایران

اداره کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد؛

تداوم باران در نقاط مختلف کشور/ آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۸۰

اداره‌کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، بنا به اعلام اداره کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بر اساس نقشه‌های پیش‌‌‌‌یابی هواشناسی امروز (۱۶ آبان ماه) از بارش‌های پراکنده شرق سواحل خزر و شمال شرق کشور به‌تدریج کاسته می‌شود و دمای شمال شرقی کشور۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

طی سه روز آینده برای غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های زاگرس در غرب و جنوب غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می شود. 

در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز، دامنه های زاگرس در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان و شمال خوزستان و شمال فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

فردا (۱۷ آبان ماه) علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از استان چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان بارش خواهند داشت. جمعه ( ۱۸ آبان ماه) هم بارش به دامنه‌های زاگرس شامل بخش‌های جنوبی استان‌های زنجان، قزوین، کردستان و شمال استان‌های همدان، مرکزی،کرمانشاه، شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان محدود می‌شود.

طی سه روز آینده برای شمال بوشهر، جنوب اصفهان، جنوب خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۷ آبان ماه) کمی ابری تا نیمه‌‌‌‌ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد و بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت (۱۸ آبان‌ماه) صاف تا کمی ابری خواهد بود. دمای هوا در این روز به ۱۴ و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز