خبرگزاری کار ایران

آموزش پرسنل مترو برای راهنمایی صحیح شهروندان نابینا

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۰۳

اولین دوره آموزش پرسنل مترو برای تعامل و راهنمایی صحیح شهروندان نابینا و کم‌بینا توسط کارشناسان نابینا در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

 

به گزارش ایلنا، اولین دوره آشنایی با دستورالعمل همراهی افراد نابینایان و کم‌‌بینایان توسط دو کارشناس نابینا، مجید سرایی و امید هاشمی امروز در ساختمان مرکزی شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران و حومه برای پرسنل امور ایستگاه‌ها برگزار شد.
مجید سرایی در ابتدا این جلسه از همکاری فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌‌‌‌برداری متروی تهران و حومه برای ایجاد مقدمات لازم برای برطرف کردن مشکلات افراد نابینا و کم‌‌بینا در ایستگاه‌‌‌های خطوط متروی تهران قدردانی کرد و گفت: مترو نیز همانند دیگر امکاناتی که در کشور مورد استفاده قرار می‌‌‌گیرد، سیر تکمیلی دارد و کامل شدن آن به مرور اتفاق می‌‌‌‌افتد و برای متروی تهران نیز این اتفاق برای اینکه تمام شهروندان را پوشش دهد، نیازمند صرف هزینه است که این مهم محقق شد.

وی با اشاره به اینکه نابینایان بیش از دیگر افراد نیازمند استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو هستند، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌‌‌ها برای تردد ایمن و راحت مسافران نابینا و کم‌‌‌‌‌بینا موجب می‌‌‌شود تا این افراد بتوانند به شکل ساده از این امکانات استفاده کنند.

سرایی افزود: با برگزاری این دورهای آموزشی نحوه برخورد و تعامل پرسنل مترو ارتقا پیدا کرده و نشان دهنده توجه شرکت بهره‌‌‌‌‌‌برداری متروی تهران و حومه به شهروندان نابینا و کم‌‌‌‌بینا به عنوان بخشی از مسافران مترو است.

در ادامه، امید هاشمی کارشناس آموزش مهارت‌‌‌‌های اجتماعی، آموزش‌‌‌‌های لازم را به پرسنل مترو بیان کردند.

گفتنی است این دورهای آموزشی برای تمامی پرسنل خطوط در روزهای آینده نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز