خبرگزاری کار ایران

میرلوحی تاکید کرد؛

روزانه ۹ هزار تن پسماند تولید می‌شود/لزوم تشکیل شورای عالی پسماند در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۳۱

عضو شورای شهر تهران بر ضرورت تشکیل شورای عالی شهرداری جهت مدیریت پسماند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی در نود و هفتیمن جلسه شورای شهر تهران که امروز (۱۳ آبان) برگزار شد، با اشاره به بازدیدی که کمیسیون برنامه و بودجه شورا از یکی از سایت‌های جاده آبعلی و آرادکوه داشته است، اظهار کرد: شاید یکی از شوراهای عالی که باید در شهرداری تشکیل شود، شورای عالی پسماند است. باید در سطح کلان به مساله پسماند نگاه شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما سازمان پسماند را مسئول موضوع پسماند می‌دانیم اما در شهرداری بخش‌های دیگری هم‌ نظیر مدیریت مشارکت‌های مردمی، سراهای مناطق مختلف و مدیرکل فضای سبز را هم داریم.  

وی ادامه داد: ما سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای ۱۴ هزار هکتار فضای سبزمان هزینه می‌کنیم اما اگر همین تلاش و هزینه را صرف مساله پسماند کنیم شاید بتوانیم ان را مدیریت کنیم. ما روزانه ۹ هزار تن پسماند تولید می‌کنیم و سرانه آن بالاست.

میرلوحی با بیان اینکه ما سالانه ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه صرف مساله پسماند می‌کنیم، تاکید کرد: پیشنهاد من این است که معاونت فرهنگی شهرداری، معاونت خدمات و سایر بخش‌ها را درجهت مدیریت پسماند سازماندهی و تجهیز کنیم و بعد در سایر نهادها این تجهیز را انجام دهیم تا شورای عالی پسماند شکل گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز