خبرگزاری کار ایران

خدادادی در گفت‌وگو با ایلنا:

استفساریه ماندن افشانی، به احتمال زیاد در کمیسیون اجتماعی رد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۷۳۱

رئیس کمیسیون اجتماعی درباره بررسی استفساریه درخصوص شهردار تهران گفت: این استفساریه طبق قانون به کمیسیون اجتماعی فرستاده شده که به احتمال زیاد رد خواهد شد.

سلمان خدادادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره بررسی طرح استفساریه شهردار تهران در کمیسیون اجتماعی گفت: طبق آنچه که  در مجلس شورای اسلامی مصوب شد در تاریخ ۲۴ آبان تمامی افرادی که شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: در خصوص شهردار تهران و سایر شهرداران شهرهای دیگر این قانون باید اجرایی شود.

وی درخصوص فرستادن استفساریه درخصوص ماندن شهردار تهران به کمیسیون اجتماعی گفت: این استفساریه بار دیگر و طبق آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اجتماعی فرستاده شده است و ما هم در کمیسیون بر اساس قانون باید آن را بررسی کنیم؛ اما این به معنی تائید و صحت  این موضوع نیست و به احتمال زیاد هم رد خواهد شد.

خدادادی ادامه داد: البته مواردی وجود دارد که ما باید آن‌ها را کارشناسی کنیم، مثلا در مورد بکارگیری جانبازان بالای ۵۰ درصد باید مشخص کنیم که آیا جانبازان ۵۰ درصد هم شامل می‌شوند یا خیر و یا بحث دیگر در مورد سنوات افراد است، گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم فرد فوق لیسانس دارد ۳۰ سال هم کار کرده اما سنواتش مشخص نشده است که ما باید این ابهامات برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: تعیین تکلیف در مورد استفساریه شهرداری تهران بر اساس قانون به کمیسیون اجتماعی فرستاده شده و این به تائید همکاران ما نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز