خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

امنیت زائران اربعین به خوبی تامین شده‌است‌

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۷۵

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با اقدامات به موقع و حضور گسترده ماموران پلیس در نقاط مختلف امنیت زائران مراسم اربعین حسینی به خوبی تامین شده است.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در بازدید میدانی از محورهای مواصلاتی اسلام آبادغرب به مهران با تاکید بر خدمت رسانی شایسته به زوار، گفت: وظیفه اصلی پلیس تامین امنیت و کنترل جمعیت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) است که این امر به خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: خدمت رسانی درست و به موقع به زائران کربلا و حفظ شان و منزلت ان ها موضوعی است که از همان ابتدا در دستور کار پلیس بوده است.

سردار شرفی خدمت به زائران اربعین را افتخاری بزرگ دانست که نصیب نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شده است.

این مقام بلندپایه انتظامی همچنین از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در جهت تامین امنیت زوار اربعین قدردانی کرد.

 افزایش 100 درصدی گشت های انتظامی و راهور

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز در بازدید از موکب های شهرستان، خدمت به زوار اباعبدالله (ع) را افتخاری بزرگ دانست که نصیب هر کسی نمی شود.

سرهنگ "سلیم سلیمی" افزود: به منظور تسهیل در تردد زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سمت مرز مهران عوامل انتظامی و راهور با حداکثر توان خود امنیت زوار را تامین می کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا زوار اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند .

سرهنگ سلیمی گفت: کارکنان نیروی انتظامی به خدمتگزاری به زوار ابا عبدالله(ع) افتخار می کنند و آن را مایه مباهات و سربلندی خود می دانند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان گفت: در این ایام گشت های انتظامی و راهور به صورت 100درصدی افزایش پیدا کرده و کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان تحت پوشش قرار گرفته تا زائران اربعین با کمترین مشکل بتوانند سفر معنوی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز