خبرگزاری کار ایران

وجود ۳ پژوهشکده با ۸۰۰ پست سازمانی در ناجا

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۰۶

رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی گفت: در حال حاضر ۳ پژوهشکده با ۸۰۰ پست سازمانی در ناجا وجود دارد که به مطالعات در حوزه اجتماعی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد قصری (رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی) در نشست تعاملی با دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه با حضور پلیس علمی در جامعه یک امنیت پایدار در کشور داریم، اظهار داشت: اگر بخواهیم پلیسی علمی داشته باشیم، باید پلیسی امین و مقتدر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه برای ایجاد یک پلیس علمی نیازمند تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی هستیم، گفت: برای ایجاد امنیت پایدار باید درک درستی از شرایط محیطی و تصویری از امنیت داشته باشیم، امروزه خوشبختانه با شناخت کافی از قابلیت‌ها و حضور نیروی انسانی قوی و با تجربه در حوزه امنیت به خوبی عمل کردیم.

او به اهداف نشست‌ تعامل با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: هدف این نشست شناخت بسترها، قابلیت ها و مشارکت فکری در اصلاح روندها متناسب با تجارب است.

وی ادامه داد: پژوهشگاه به دنبال ایحاد یک شبکه تعاملی برای ایجاد فضای علمی در خصوص رخداد‌های ایجادی در کشور است و خوشبختانه امروز در استان‌ها در مجموعه ناجا پژوهشگاه مطالعات و پژوهش اجتماعی وجود دارد.

رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا با اشاره به دستاوردهای این مجموعه در دو دهه اخیر اظهار داشت: امروز ۳۳ دفتر در استان‌ها تاسیس شده است، همچنین در پلیس تخصصی مرکز پژوهش راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ پژوهشکده با ۸۰۰ پست سازمانی در ناجا وجود دارد که به مطالعات در حوزه اجتماعی می‌پردازند، تاکنون ۷۰ نشریه علمی در حوزه‌های مختلف ناجا منتشر شده است و سالیانه ۱۰۰ کتاب تالیف می‌شود.

رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا با اشاره به اولویت‌های این مرکز گفت: سازماندهی و روابط کاری، فرایند‌های پژوهشی و ایجاد و عملی کردن محصولات پژوهشی از اولویت‌های این مرکز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز