خبرگزاری کار ایران

تجمع رانندگان مینی‌بوس مقابل شورای شهر/جریمه دو میلیون تومانی برای رانندگان

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۱۰

رانندگان مینی بوس صبح امروز (29 مهر ماه) در اعتراض به عدم اختصاص طرح ترافیک سالانه و جریمه‌های دو میلیونی ورود به طرح ترافیک مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به گفته رانندگان معترض در سال ۹۶ هر مینی بوس ملزم به پرداخت حدود ۹۰۰ هزار تومان برای خرید طرح ترافیک سالانه بود. این رقم در سال‌های پیش کمتر بود اما در سال ۹۶ تا ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود که این امر مورد اعتراض و انتقاد رانندگان مینی بوس بود.

در سال جاری اعلام شد که رانندگان مینی بوس برای طرح ترافیک سالانه ثبت نام کنند در این‌صورت تا شهریورماه نیازی به پرداخت هزینه طرح ندارند و می‌توانند بدون هزینه تردد کنند تا تصمیم‌گیری‌ها و اطلاع‌رسانی‌های بعدی صورت بگیرد. با این وجود پیش از پایان شهریور ماه پیامک جریمه برای آنان ارسال شد. رانندگان به این موضوع اعتراض کردند و به آنان اعلام شد که اشتباهی توسط سیستم صورت گرفته است.

تا اینکه حدود سه روز پیش بار دیگر برای آنان پیامک جریمه ورود به طرح ترافیک ارسال شد. در این پیامک هر نفر به طور میانگین ملزم به پرداخت حدود ۲ میلیون تومان جریمه شده و در صورت عدم پرداخت طی مدت ۱۰ روز، مینی بوس او توقیف می‌شود.

بر همین اساس صبح امروز جمعی از رانندگان مینی بوس در اعتراض به اینکه در سال جاری طرح ترافیک به آنان تعلق نگرفته و ملزم به پرداخت جریمه های دو میلیونی شده‌اند، مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز