خبرگزاری کار ایران

همایش نوباوگان حسینی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۴۶

همایش نوباوگان حسینی با حضور جمع کثیری از کودکان و خانواده آنها، امروز جمعه ۲۷ مهر ماه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم نوباوگان حسینی  با حضور جمع کثیری از کودکان دختره و پسر و خانواده آنها، راس ساعت ۹ صبح در حسینه حضرت فاطمه الزهرا واقع در میدان سپاه آغاز و ساعت ۱۱ به پایان یافت.

حجت اسلام والمسلمین سید امیرعبدالملکی، دبیر همایش نوباوگان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سابقه برگزاری چنین مراسماتی در ۶ سال گذشته گفت: با توجه به بازخورد و استقبال خوبی که از مراسمات مزین به حضرت حضرت رقیه (س) شده است، تصمیم گرفته شد این مراسم در عرصه جهانی در ابعاد بزرگ‌تر برگزار شود.

وی این مراسم را عجین شدن حماسه با عاطفه ها دانست و گفت: حضور خانواده های شهدای مدافعان حرم، زینت بخش محفل نوباوگان حسنی بود که حال هوای خوبی به این مراسم داد.

وی افزود: برای برگزاری این مراسم المان های همچون، مرکزیت، پارکینگ، نزدیک بودن به مترو و ... در نظر گرفته شده است که امیدواریم سال آینده با همکاری مصلی تهران این مراسم در ابعاد بزرگ‌تر برگزار شود.

میرهاشمی، مدیرعامل موسسه فرهنگی مذهبی هیئت دو طفلان حضرت زینب(س) همچنین در این مراسم، حضور مردم را در این مراسم پرشکوه دانست و گفت: با توجه به اینکه اولین باری است مراسمی تحت عنوان نوباوگان حسینی برگزار می‌شود، استقبال خوبی شد و نونهالان همراه با خانواده خود در این مراسم شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه سعی می شود برای سال آینده این مراسم با برنامه ریزی بهتر برگزار شود، افزود: امیدوار هستیم در سال آینده این مراسم در تمامی شهرها با محتوای غنی برگزار شود.

بر اساس این گزارش این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز و در ادامه با مداحی، گروه سرود فرهنگی و تربیتی رضوان، سخنرانی، اهدای جوایز به کودکان ۲ تا ۵ سال و تجلیل از خانواده شهدای مدافعان حرم همراه بود.همچین در پایان به قید قرعه کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز