خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی شهادت محیط بان گلستانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۹۴

درپی شهادت محیط بان استان گلستان،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، طی پیامی شهادت محیط بان تاج محمد باشقره رابه خانواده او و جامعه محیط زیست کشور تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام عیسی کلانتری آمده است: «محیط بانان، اسطوره‌های استقامت درحفظ وصیانت ازمحیط زیست کشور هستند. به‌راستی دربرابر زحمات این اسطوره‌های بی‌ادعا و مظلوم، دین بزرگی به گردن داریم. اگرامروز با صلابت و قدرت در مقابل تروریست‌های زیست محیطی و اجتماعی مقاومت می‌کنند، بی گمان به حفظ محیط زیست سالم برای نسل کنونی و نسل‌های آتی می اندیشند. در شبی که بسیاری با صدای دلنواز باران لذتبخش پائیزی، با آرامش خاطر به خواب رفته بودند، محیط بانانی بودند که زیرباران گلوله ها تا سپیده صبح مقاومت کردند و در ساعت چهار بامداد روز چهارشنبه (۲۵ مهرماه ۱۳۹۷)، محیط بان جان برکف «تاج محمد باشقره» درمنطقه سولگرد پارک ملی گلستان، به دست شکارچیان غیرمجاز کوردل به شهادت رسید و دو محیط بان همراهش زخمی شدند.

بانهایت تاسف وتاثر، شهادت جانگداز این شهید سرو قامت و پرتلاش را به خانواده محترم و داغدارش، سایر بازماندگان وخانواده بزرگ محیط زیست صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم، ازدرگاه خداوند متعال، برای آن شهید، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل مسالت می نمایم.

همچنین ازدرگاه حضرت احدیت آرزومندم به همراهان مجروح و آسیب دیده این شهید والامقام، سلامت و شفای عاجل عنایت فرماید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز