خبرگزاری کار ایران

سالاری:

کمیسیون ماده صد به قلع و جمع‌آوری پل و تونل پالادیوم رای داد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۵۷

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تاکید کرد: کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری تهران به قلع و جمع‌آوری پل هوایی روی گذر معبر عمومی و پرکردن تونل زیرگذر معبر عمومی مجتمع موسوم به پالادیوم رای داد.

به گزارش ایلنا، محمد سالاری با اعلام این خبر گفت: به موجب رای صادره از کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری تهران که اخیرا به مالک و شهرداری منطقه یک ابلاغ شده است، مالک باید نسبت به جمع‌آوری پل هوایی احداث‌شده بین ساختمان شمالی و جنوبی و همچنین پر کردن تونل زیرگذر عمومی اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر تخلفات مذکور کمیسیون ماده صد نسبت به قلع و جمع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری ۳۳۵ متر مربع در طبقه نهم با کاربری اداری و همچنین ۱۱۱ متر مربع توسعه زیرزمین‌‌‌‌‌ها و ۵۶۳ مترمربع توسعه طبقات اداری رای صادر کرد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اضافه کرد: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک قرار دارد و جدا از آنکه بارگذاری‌های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیرپهنه طرح تفصیلی داشته، متاسفانه با همکاری شهرداری وقت در مراحل متعدد در شورای معماری منطقه نسبت به تثبیت این تخلفات بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ اقدام کرده است.

سالاری ادامه داد: در فرایند تغییر مدیریت شهری، متاسفانه شاهد بودیم مالک و شهرداری منطقه طی تفاهمی خارج از ضوابط شهرسازی و معماری و با انعقاد قراردی نسبت به احداث تونل زیرزمینی و پل هوایی آن هم در معبر عمومی اقدام کرد. پس از گزارش این تصمیم‌گیری خلاف، کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تخلفات این پرونده ورود کرد و پیگیری‌‌‌‌های این کمیسیون منجر به ورود مراجع قضایی به این پرونده شد و نهایتا پرونده تخلفات اخیر به کمیسیون ماده صد ارجاع و رای بدوی مبنی بر قلع و جمع‌آوری پل و تونل پالادیوم صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز