خبرگزاری کار ایران

سردار مهری در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیری برای نظارت هوشمند بر خودروهای باری و تانکرهای سوخت/ ممنوعیت تردد خودروهای دودزا فعلا در دستور کار نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۲۰

رییس پلیس راهور ناجا گفت: از طریق دولت پیگیر امکان نظارت هوشمند بر خودروهای باری و تانکرهای سوخت هستیم.

سردار تقی مهری (رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اجرای طرح LEZ گفت: معاینه فنی برای همه وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت‌ها انجام خواهد شد، در تهران نیز زیرساخت‌های لازم توسط شهرداری تهران برای این مسئله ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح LEZ نیاز به فازبندی دارد، اقدامات لازم برای زیرساخت‌های فاز اول در حال انجام است. در صورتی که نصب تجهیزات لازم در سطح شهر تهران به طور کامل انجام شود، و بعد از تست توسط پلیس آماده بهره‌برداری باشد، قطعا این اقدام می‌تواند در کاهش آلودگی هوا موثر باشد.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین درباره ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها از ابتدای آبان‌ماه گفت: پلیس با هر خودروی دودزا مانند اتوبوس، کامیون و ... برخورد و اعمال قانون می‌کند، اما در حال حاضر در مرحله ممنوعیت تردد این خودروها نیستیم.

سردار مهری درباره استفاده از سامانه‌های پایش هوشمند در خودروهای سنگین مانند تریلی‌ها و تانکرهای سوخت‌رسان نیز گفت: در این‌باره موضوعاتی در کمیسیون ایمنی راه مطرح شده و از طریق دولت پیگیر این موضوع هستیم تا امکان نظارت هوشمند برای خودروهای باری و تانکرهای سوخت‌رسان ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز