خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مسابقه فوتبال ایران و بولیوی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۷۶۱

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال تماشاگران فوبتال در مسابقه ایران و بولوی با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، تماشاگران را منتقل می‌کند.

به گزارش ایلنا، به مناسبت برگزاری مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و بولیوی که در روز سه‌شنبه(24 مهرماه) در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طبق روال، جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، تماشاگران را منتقل می‌کند.

تماشاگران می‌توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره‌گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی به سایر نقاط سطح شهر، عزیمت کنند.

 از آنجا که بهترین اتوبوس‌های موجود برای انتقال تماشاگران در نظر گرفته شده است، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تماشاگران فوتبال درخواست کرده با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، به این شرکت برای ارایه خدمات بهتر یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز