خبرگزاری کار ایران

عراقی‌زاده:

پزشکان و پرستاران با ناشناخته‌ترین تجهیزات شیمیایی در طول جنگ‌ها مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۱۲

رئیس جدید کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه (آسیا پاسفیک) با اشاره به حضور پزشکان نظامی در مناطق جنگی گفت: پزشکان و پرستاران با مشکل‌ترین و ناشناخته‌ترین تجهیزات شیمیایی در طول جنگ‌ها مواجه هستند و ارائه خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حسن عراقی‌زاده در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک گفت:‌ در این کنگره توانمندی‌های بهداری رزمی که برای حفظ جان رزمندگان و مردم استفاده خواهد شد به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به حضور 30 کشور در این کنگره گفت: معتقدم این کنگره فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی طب نظامی ما به 30 کشور آسیا، اقیانوسیه، اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا خواهد بود.

او با اشاره به حضور پزشکان نظامی در مناطق جنگی گفت: پزشکان و پرستاران با مشکل‌ترین و ناشناخته‌ترین تجهیزات شیمیایی در طول جنگ‌ها مواجه هستند و ارائه خدمات می‌دهند.

وی ادامه داد: تکامل طب نظامی به ویژه در ترماتولوژی و توسعه ساختارهای بیمارستان‌های نظامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و ما در این زمینه برای انتقال تجربیات و توسعه دانش طب نظامی اعلام آمادگی کردیم.

رئیس جدید کارگروه منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه (آسیا پاسفیک) گفت: توجه به توسعه دانش طب نظامی باعث شد یک دانشگاه طب نظامی مستقل با مراکز تحقیقاتی مجهز تاسیس کنیم و اعلام می‌کنیم آمادگی داریم در زمینه‌های مختلف طب نظامی انتقال تجربیات به دیگر کشورها را داشته باشیم.

وی با اشاره به چهارمین کنگره آسیا پاسفیک گفت: 21 ورک‌شاپ، 12 میزگرد تخصصی و 4 سمپوزیوم ارائه خواهد شد و هدف از این فعالیت‌ها کمک به وضعیت فعلی طب نظامی و تبادل نظر درباره جزئیات و توجه به مسائل آینده در طب نظامی خواهد بود. این کنگره نقطه شروعی برای آغاز فعالیت‌های جدید ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز