خبرگزاری کار ایران

مخبر دزفولی:

دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کشور بسیج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۹۹

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مقررشد نیازهای اولویت‌دار کشور شناسایی شده و دانشگاه‌ها برای ارائه راه‌حل و راهکارها بسیج شوند.

به گزارش ایلنا، جلسه ۸۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.

 محمدرضا مخبر دزفولی در خصوص این جلسه گفت: اعضای شورا با توجه به توانمندی و موفقیت دانشگاه‌ها و شرایط کنونی کشور بر استفاده از ظرفیت علمی و شرایط دانشی مراکز تحقیقاتی تاکید و پیشنهادهایی را ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور نیز در جمع بندی موضوع بر رفع نیازهای دارای اولویت کشور توسط دانشگاهیان و ارائه پیشنهادهای آنها به دستگاه های اجرایی و سایر ارکان کشور تاکید داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآورشد: همچنین مقرر شد با مشارکت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور،  وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین مجلس شورای اسلامی اولویت ها شناسایی شده و دانشگاه ها برای ارائه راه حل و راهکارها بسیج شوند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تصویب نهایی اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: نحوه شناسایی دانش آموزان با استعداد و پرورش و شکوفایی آنها از جمله مهمترین موارد مورد توجه در این اساسنامه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز