خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز ملی کودک؛

افشانی و حق‌شناس با کودکان منطقه ۱۸ دیدار کردند

کد خبر : ۶۷۷۹۷۴

شهردار تهران و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به مناسبت روز ملی کودک با تعدادی از کودکان منطقه ۱۸ دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی افشانی و محمدجواد حق‌‌‌شناس، شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران میزبان کودکان و نوجوانان، مربیان، آموزشگران و شهردار منطقه ۱۸ شهرداری تهران بودند.

در این برنامه، کودکان در دفتر شهردار حاضر و با وی دیدار کردند. چند تن از شهرداران مدارس و نیز کودکان به زبان کودکانه مشکلات محلات و مدارس خود را با شهردار در میان گذاشتند.

افشانی هم در این دیدار، ضمن استقبال گرم و تشویق کودکان، هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها تقدیم کرد. 

حق‌‌‌‌شناس نیز ضمن گوش فرادادن به صحبت‌ها و انتقادات کودکان و اهداء هدایا به آنها گفت: آیا تاکنون این سوال را از خود پرسیده‌‌‌اید علاوه بر وظیفه شهرداری برای شهر وظیفه ما برای کمک به شهر و شهردار چیست؟ تک تک ما می‌‌‌توانیم یک شهردار باشیم و می‌‌‌توانیم شهر را به نوعی اداره کنیم. همین تفکیک زباله و مدیریت پسماند یکی از بهترین و اصلی‌‌‌‌‌ترین کمک‌‌های ما به شهرداری است که باعث می‌‌‌شود باکتری مضر تولید نشود که بوی مشمئزکننده ایجاد کند.

وی ادامه داد: همه ما باید بدانیم برای داشتن شهری پاکیزه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم. خودمان بهترین مراقب هستیم و باید به خودمان قول دهیم این فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز