خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

3 کشته و زخمی بر اثر حریق در یک منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن 3 نفر بر اثر حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 8:27 صبح امروز حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی کوچه زارعی به سامانه 125 سازمان اتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه 3 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، خاطر نشان کرد: محل حادثه یک ساختمان 6 طبقه 18 واحدی بود که در طبقه دوم آن آتش سوزی اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه روز تعطیل بود افراد بسیاری در این واحد و در ساختمان محبوس بودند و آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و همزمان با اطفاء حریق عملیات جستجو و نجات افراد نیز آغاز شد.

ملکی تصریح کرد: در حین عملیات آتش نشانان با پیکر کامل بی‌حال و بیهوش مردی 61 ساله مواجه شدند که سریعا این فرد را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس شد و پس از معاینات مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است. در ادامه عملیات نیز آتش نشانان موفق شدند 10 نفر از افرادی را که در طبقات بالایی گرفتار بودند را نجات دادند. دو نفر نیز دچار دودگرفتگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز