خبرگزاری کار ایران

هوشمندسازی، شهروندسازی و مدارس سبز، سه هدف مدیریت شهری منطقه ۲ در مدارس

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۷۷۴

نشست هم‌اندیشی شهردار منطقه ۲ و مدیران آموزش و پرورش منطقه با محوریت موضوعات هوشمندسازی مدارس و شهروندسازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رسول کشت پور (شهردار منطقه ۲) در نشست هم‌اندیشی شهردار منطقه ۲و مدیران آموزش و پرورش منطقه با اشاره به لزوم باز تعریف موضوعات مشترک و اجرایی شدن برنامه‌های شعاری در سطح مدارس اظهار داشت: اداره مدیریت عالی سازمان در اجرایی کردن برنامه‌ها و آموزش‌هایی که در طی چندین سال توسط مدیریت شهری و مدیران آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و ارائه شده است، اهمیت بالایی دارد.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه طرح مدارس سبز و اجرایی شدن آن در منطقه ۲ برای ما حائز اهمیت است، افزود: مدرسه سبز به معنی آموزش صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهداشت و تغذیه، سالم و آموزش‌های پایدار است که که فرزندان ما را تبدیل به یک شهروند مسئولیت پذیر در مقابل شهر و اجتماع نماید.

کشت پور در ادامه گفت: سه موضوع مدارس سبز ، هوشمندسازی و شهروندسازی به عنوان برنامه عمل بین شهرداری منطقه ۲ و آموزش و پرورش مطرح است که در این راستا حمایت‌ها و امکانات لازم را در اختیار مدیران آموزش و پرورش قرار می‌دهیم.

وی همچنین اذعان داشت: منطقه ۲ به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند با هدف حمایت از مدارس و در راستای هوشمند سازی مدارس، اقداماتی نظیر ارائه آموزش‌های شهروندی، خدمات مدیریت پسماند، تهیه دانش کارت ویژه دانش آموزان، تجهیز مدارس به سیستم انرژی‌های خورشیدی و ... را با مشارکت بخش خصوصی و با نگاه درآمدزایی برای مدارس در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

در پایان، رئیس آموزش و پرورش منطقه دو ضمن تقدیر از نگاه نوآورانه و نیز دغدغه‌های شهردار منطقه دو درخصوص ارتقای فرهنگ شهرنشینی، از طرح‌های در حال انجام شهرداری منطقه استقبال نموده و ابراز داشتند که اراده‌ای قوی از سوی مجموعه آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف ماموریت‌های مدیریت شهری ازجمله تربیت شهروندان مسئول، آگاه و مشارکت‌جو وجود دارد.  

در این نشست مدیران شهری منطقه ۲ ، مدیران آموزش و پرورش منطقه و نمایندگان شرکت" به پرداخت ملت" حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز