خبرگزاری کار ایران

سردار زاهدیان خبر داد:

کشف ۳۷۲ تن مواد مخدر توسط ناجا از ابتدای امسال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۱۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف ۳۷۲ تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود زاهدیان در حاشیه نشست نیروی انتظامی با وابستگان نظامی و افسران رابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای خارجی مستقر در ایران در جمع خبرنگاران گفت: میزان کشفیات، تعداد عملیات‌‌‌های صورت گرفته و نیز دستگیری‌‌‌‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون، نسبت به سال گذشته افزایش داشته که این امر نشاندهنده عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر به سایر کشورها بوده است. 

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۸۱۰ تن انواع مخدر توسط پلیس و سایر سازمان‌‌‌‌های امنیتی در ایران کشف شد که از این میزان ۷۱۳ تن توسط پلیس صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۷۲ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران موفق شده در سطح بین‌الملل اقدامات درخور و شایسته‌ای داشته باشد و به عنوان یک کشور مطرح اقدام کند.

زاهدیان با اشاره به همجواری ایران و افغانستان تصریح کرد: کشت غیرمجاز تریاک در افغانستان موجب شد تا تمهیدات بیشتری در این بخش از مرز داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین مواجه و مقابله با مواد مخدر مربوط به مرز افغانستان است، خاطرنشان کرد: تولیدات مواد مخدر از سال ۲۰۰۱ که ۱۸۵ تن بود به ۹ هزار تن رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز