خبرگزاری کار ایران

تمهیدات پلیس پیشگیری پایتخت در برقراری نظم و امنیت دربی

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۶۳

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی کامل نیروهای پلیس پیشگیری در روز جاری برای تامین امنیت حضور تماشاچیان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری، سرهنگ کیوان ظهیری در این خصوص بیان داشت: نیروهای کلانتری‌های تهران از ساعت ۱۲ امروز در میادین اصلی و مسیرهای منتهی به ورزشگاه با خودرو و موتورسیکلت مستقر خواهند شد و این استقرار تا ساعاتی پس از پایان بازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از تماشاچیان عزیز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند در این خصوص نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که ماموران انتظامی در ایستگاه‌های اتوبوس که منتهی به میدان آزادی می‌باشند را به صورت ویزه تحت پوشش قرار می دهند و از سوی دیگر ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی که در خط ۵واقع شده است با حضور ماموران پلیس مترو، امنیت آن دسته از تماشاچیان که از این نوع سیستم حمل و نقل استفاده می کنند را تامین خواهند کرد.

سرهنگ ظهیری به تماشاچیان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس جهت برگزاری یک مسابقه جذاب به هشدارهای اعلامی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند. به هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی و حضور در استادیوم و نشستن و برخاستن از صندلی و خروج از ورزشگاه که با ازدحام جمعیت مواجه خواهیم بود مراقب گوشی‌ها و مدارک هویتی خود باشند و اشیا قیمتی همراه نداشته باشند و متداولترین نوع سرقت از تماشاچیان سرقت گوشی و جیب‌بری می‌باشد که هوشیاری آنان قطعا عامل مهمی در پیشگیری از آن می‌باشد.

رییس پلیس پیشگیری افزود: شهروندانی که خودروهای خود را در بیرون ورزشگاه پارک می‌کنند از قرار دادن وسایل شخصی و ارزشمند خودداری کنند و خودرو خود را به تجهیرات ایمنی مجهز کنند.

این مقام انتظامی در خاتمه اضافه کرد: گشت‌های کلانتری‌های همجوار ورزشگاه و نیز ماموران ۱۱۰به صورت گسترده‌تری نسبت به روزهای عادی حوالی ورزشگاه حضور دارند تا ضمن گشت زنی‌های پیشگیرانه در صورت نیاز شهروندان بتوانند در سریع‌ترین زمان خدمات رسانی را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز