خبرگزاری کار ایران

ناهید خداکرمی در واکنش به لایحه برنامه سوم شهرداری تهران:

نگران هستیم در برنامه شهرداری اصل مشارکت رعایت نشده باشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۹۲

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: چکیده‌ای که از لایحه برنامه پنج ساله سوم شهرداری از سوی شهردار ارائه شد، ما را نگران کرد که مساله مشارکت از پایین به بالا در آن رعایت نشده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی پس از ارائه چکیده برنامه سوم شهرداری از زبان شهردار تهران گفت: با توجه به اینکه برنامه را به صورت کامل نخوانده‌ایم، نمی‌توان درباره‌اش نظر کلی داد.

وی افزود: باید توجه داشت این برنامه مسیر ۵ ساله مدیریت شهری را مشخص می‌کند و نکات مثبتی هم دارد که نشان‌دهنده رویکرد نوآورانه بر مبنای پتانسیل‌های بالقوه تهران است.

خداکرمی تاکید کرد: امیدواریم هریک از مواردی که توسط شهردار تهران بیان شد، بر مبنای مستندات و تجربیات کارشناسان و سنجه‌های به کار برده برای سنجش نتایج برنامه دوم باشد.

وی با بیان اینکه قرائت این برنامه کمی من را نگران کرد، اظهار کرد: دلیل نگرانی من این است که در گزارش آقای افشانی با همه جامعیت ضمیر اول شخص مفرد "من" خیلی استفاده شد و این نگرانی را ایجاد کرد، نکند قرار است برنامه‌های ما دستوری و مهندسی شده باشد.بدون آنکه مشارکت از پایین به بالا که لزوم اصلی مشارکت است در نظر گرفته باشد. مساله و سوال دوم من از شهردار تهران این است که تصویر و سیمای ارائه شده در برنامه نشان می‌داد که همه کارها را ما باید انجام دهیم. آیا این برنامه برای مدیریت یکپارچه شهری تمهیدی اندیشیده است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز