خبرگزاری کار ایران

تذکر الهام فخاری به شهردار تهران:

جایگزین مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری هنوز منصوب نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۱۷

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکری، از عدم انتصاب جایگزین مدیرعامل در شرکت ساماندهی مشاغل انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری در هشتادو نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه بیش از سه هفته از انتصاب مدیرعامل محترم شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به سمت شهردار منطقه 20 می‌گذرد، هنوز در خصوص تعیین سرپرست یا مدیرعامل جدید این شرکت اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به صدمات احتمالی ناشی از این عدم جایگزینی ادامه داد: با توجه به ضرورت انجام به موقع برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با شرکت، تأخیر  در تعیین تکلیف مدیریت آن می‌تواند صدمات جبران ناپذیری در ارائه خدمات مورد انتظار شهروندان ازجمله عدم پیشرفت برنامه ساماندهی بازارچه‌های کسب و کار، ساماندهی حیوانات و .... وارد نماید.

او در پایان خواستار تسریع هرچه بیشتر در انتصاب مدیرعامل این سازمان از سمت شهردار تهران شد و گفت: مفقتضی است شهردار محترم در اسرع وقت در خصوص تعیین مدیریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اقدام و نتیجه را اعلام نماید.

چندی پیش فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری با حکمی از سوی افشانی به عنوان شهردار منطقه ۲۰ منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز