خبرگزاری کار ایران

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۰۲

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته ) پذیرش براساس سوابق تحصیلی تا ٣١ شهریور خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و 72 تن از یاران وفادارشان و با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، مهلت ثبت نام و ویرایش رشته محل ها یا اضافه نمودن سایر گروه های آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش براساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز شنبه 31 شهریور تمدید شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon.org مراجعه کنند، ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه 1 مهر ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می باشد.

شاهانی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز