خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲تن و ۲۱۵ کیلو تریاک در سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۹۵

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بیش از ۲ تن و ۲۱۵ کیلو گرم تریاک کشف و ۳ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر دپوی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در شهرستان "سراوان" بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان پس از رصد های اطلاعاتی بلافاصله به محل دپوی مواد عزیمت که در بازرسی از محل مذکور ۴۳۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و یک خودرو را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات پس از بازجویی از متهم مذکور به محل اختفای دوم مواد مخدر دست پیدا کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی در ادامه بیان داشت: مأموران پس از شناسایی محل دوم دپوی مواد در یک عملیات غافلگیرانه مقدار یک تن و ۷۸۱ کیلو و ۵۸۶ گرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی دیگر را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز کرد: در این عملیات تعدادی از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند از محل متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر از سوداگران مواد افیونی در این عملیات گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها و پاک سازی منطقه، در مجموع ۲ تن و ۲۱۵کیلو و ۸۶ گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۰۲ فشنگ جنگی کشف کردند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی، بیان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز