خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

لازمه تقویت تعامل با نمایندگان مجلس، درک مسائل متقابل است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۸۶

وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران کل آموزش وپرورش استان‌ها مطرح کرد: آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس موجب شادابی و امید وتزریق روح تازه‌ای در جامعه می‌شود.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سید محمد بطحایی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های کشور با موضوع بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام  اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد به استقبال یک مهر باشکوه برویم ، مهری که امید و شادابی را در جامعه زنده می‌کند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، مهرماه بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف در یک ساله اخیر دستاوردهای خوبی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد ، چالش‌های موجود در بخش نیروی انسانی  در سال جدید رفع شده است و البته جشنواره‌ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده تجلیل ونقایص را نیز بررسی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه ۹۸  در آینده نزدیک، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است و باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش  را در بودجه ۹۸ تقویت کنیم.

وی ادامه داد: لازمه تقویت وتوسعه تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ک مسائل و مشکلات متقابل است، نمایندگان مجلس با مشکلات و مطالبات عدیده ای در حوزه انتخابیه خود مواجه هستند و آموزش و پرورش نیز با مشکلاتی مواجه است لذا در این شرایط، درک متقابل ضروری است.

بطحایی خاطر نشان کرد: مدرسه محوری یکی از مهم‌ترین استراتژی های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های معاونان و مدیران کل برای بازگشایی مدارس، از وجود آمادگی های خوب و مطلوب برای آغاز مهرماه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز