خبرگزاری کار ایران

دستگیری و جمع‌آوری ۲۰۳ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۵۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح پاکسازی معابر و بزرگراه‌های شهر تهران از لوث معتادان متجاهر و مواد فروشان، گفت: در این طرح که در شبانه روز گذشته به اجرا در آمد ۱۴۴ معتاد متجاهر جمع آوری و ۵۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی پاسخگوئی به مطالبات شهروندان تهرانی مبنی بر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی محلات از حضور و تجمع معتادان متجاهر، ماموران این پلیس با هماهنگی مقام محترم قضایی به پاکسازی مناطق آلوده، معابر و حاشیه بزرگراه های تهران از لوث معتادان متجاهر پرداختند.

وی بیان داشت: پاکسازی محیط های تفریحی و حاشیه بزرگراه های پایتخت از اولویت های این طرح است که با بهره گیری از ظرفیت های پلیس های تخصصی اجرا می شود.

این مقام انتظامی گفت: در طرح شب گذشته که در مناطق خاوران، فرحزاد، کن، مولوی، راه آهن شوش، نظام آباد، خاک سفید، آیت الله سعیدی و میدان امام حسین به اجرا درآمد ۱۴۴ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند.

وی بیان داشت: در اجرای طرح ۵۹ خرده فروش نیز دستگیر و از آنان بیش از ۵ کیلوگرم انوع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز