خبرگزاری کار ایران

پدر پرنیای گمشده در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ ردی از پرنیا نیست/ تا دیر وقت در بیابان‌ها در جستجوی دخترم هستم+ صوت

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۶۰

پدر پرنیای گمشده گفت: با وجود تلاش بسیار ماموران آگاهی هیچ سرنخی از دخترم نیست و تا دیر وقت در بیابان‌ها در جستجوی او هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در تاریخ ۲۷ مرداد پرنیای سه ساله به همراه مادر، دو برادر و خاله‌اش از خانه خارج شد و به بازار محلی خرم‌دشت کرج رفت، اما پس از ساعتی در حالی که مادرش لحظه‌ای از او غافل شد، ناپدید و تا امروز پیدا نشده است.

علی شیروانی (پدر پرنیای سه ساله) در این رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: پرنیا به همراه مادر، خاله و دو برادر پنج ساله‌اش به بازار محلی منطقه خرمدشت که در روز شنبه‌ها در یک بیابان برپا می‌شود، می‌روند که مادرش چند لحظه برای پروب لباس دست پرنیا را ول می‌کند و سر برمی‌گرداند، می‌بیند پرنیا نیست.

او افزود: با کلی جست‌وجو تا ساعت دو نیمه شب هیچ ردی از پرنیا در منطقه پیدا نشد و اثری از دخترم نبود. مسئولان نیروی انتظامی منطقه نیز با وجود تلاش بسیار نتوانستند؛ خبری از پرنیا به دست بیاورند و پرونده گم‌شدن او همچنان بی‌نتیجه است.

شیروانی با اشاره به اینکه با وجود تلاش  بسیار ماموران آگاهی هیچ سرنخی از پرنیا نیست، گفت: همه می‌گویند که دخترم دست فردی آشنا است، اما نمی‌دانم کدام آشنا می‌تواند این گونه با زندگی ما بازی کند. شب و روزمان جهنم است و زندگی نداریم. هر شب به خانه می‌روم، قرآن در دست می‌گیرم و برای پیدا شدنش دعا می‌کنم، اما باز هم طاقت نمی‌آورم تا دیر وقت در بیابان‌ها جستجو می‌کنم تا اثری از پرنیا به دست آورم.

پدر پرنیا با اشاره به منتشر کردن شماره‌ همراهش به این منظور که اگر فردی از پرنیا خبری دارد، او را آگاه کند، گفت: بسیاری از مردم شماره تماسم را دارند و متاسفانه از شهرستان‌های مختلف برایم مزاحمت ایجاد می‌کنند، برخی افراد از شهرستان‌ها زنگ می‌زنند و می‌گویند که اگر برایمان پول بریزی پرنیا را به شما باز می‌گردانیم، چرا که پرنیا دست ماست، اما آنها فقط مزاحمت ایجاد می‌کنند و هیچ خبری نشده و سرنخ خاصی هم وجود ندارد.

شیروانی با اشاره به وضعیت زندگی خود گفت: زندگی‌مان بخور و نمیر است، زنده‌ایم اما زندگی‌ نمی‌کنیم با همین اوضاع هم به رضای خدا راضی بودیم، اما الان این مشکل برای ما به وجود آمده و با اینکه بهترین کارآگاه‌های آگاهی مرکزی استان البرز به دنبال دخترم هستند، اما متاسفانه خبری نشده است، انگار پرنیا آب شده و به زمین رفته است.

او با اشاره به اینکه مردم محله برای یافتن پرنیا همکاری نمی‌کنند، گفت: چند روز پیش دو نفر اعلام کردند که پرنیا را دیده‌اند، آنها ادعا می‌کنند که در همان لحظه دو زن به آنها نزدیک می‌شوند که یک کودک هم به همراه داشتند، آنها دخترم را به این بهانه که او را می‌شناسند و می‌توانند تحویل پلیس بدهند با خود می‌برند، اما پس از آن هیچ خبری از او نشده است. در حال حاضر تنها فرد مظنون بازداشت است و نفر دیگر خودش را نشان نمی‌دهد، از آن زن‌ها هم خبری نیست.

او در پایان گفت: از همه مردم می‌خواهیم کمک کنند و ما را دعا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز