خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر:

ترمینال شرق تبدیل به کبوترخانه شده/از پروژ‌ه‌ها باید سرزده بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۴۱

رئیس شورای شهر با اشاره به بازدید سرزده از پروژه پایانه شرق گفت: این پروژه 75 درصد پیشرفت داشته و 14 ماه است که متوقف شده است پروژه باید هرچه زودتر به اتمام برسد و گرنه تخریب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) با اشاره به بازدید سرزده خود از ترمینال شرق گفت: این پایانه در شرایط مناسبی نیست و برای اتمام در اولویت قرار نداشته است.

رئیس شورای شهر ادامه داد: پیش از این گفته بودند این پروژه 95 درصد پیشرفت داشته است اما این مساله هم صحت ندارد و در بازدید سرزده متوجه شدم این درصدها الکی است. به نظر می‌رسد بازدید سرزده همواره بهتر از بازدیدهای از پیش تعیین شده است و درصد پیشرفت این پروژه حدود 70 درصد بوده است.

هاشمی، شرایط پروژه را نامطلوب عنوان کرده و افزود: نزدیک به 14 ماه است که پروژه پایانه شرق خوابیده و در حقیقت تبدیل به کبوترخانه شده است و اگر هر چه زودتر افتتاح نشود، خراب خواهد شد.

رئیس شورای شهر ادامه داد: این 95 درصدها عمدتا الکی است. وقتی سرزده از پروژه‌ها بازدید می‌کنید دیگر آن مدیران ارشد و معاونین حضور ندارند و کسانی که در محل حضور دارند با صداقت و صریح همه مطالب را عنوان می‌کنند. پیمانکاران و مجری پروژه پایان شرق اعلام کرده‌اند که برای اتمام این پروژه نیاز به 30 میلیارد تومان بودجه دارند و این پروژه باید در اولویت قرار گرفته و هرچه زودتر به اتمام برسد. این پروژه سه ماه پیش از روی کار آمدن ما خوابیده است وقتی که دیگر مدیریت شهری قبلی از اتمام آن ناامید شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز