خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری:

۱۴۰ میلیارد تومان در حوزه منابع انسانی صرفه‌جویی کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۷۷

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری گفت: مفتخریم که اعلام کنیم در این مدت توانسته‌ایم بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان در حوزه منابع انسانی صرفه‌جویی کنیم و به اداره ارزان شهر کمک نماییم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شیخ  (معاون توسعه منابع انسانی شهرداری) مدیریت حرفه‌ای منابع انسانی را دارای دو بعد بشارت‌دهنده و انذاردهنده معرفی کرد و گفت: بخش سخت منابع انسانی ضرورتی در راستای ایجاد نظام اداری منضبط برای دستیابی به تعالی است و در کنار آن جنبه‌های نرم منابع انسانی در جهت ارتقاء قابلیت‌ها و توانمندی‌ها با رویکردهای حاکم بر منابع انسانی شکل می‌گیرد.

معاون شهردار تهران افزود: در طی ۳۵۰ روز گذشته از مدت خدمت در معاونت منابع انسانی شهرداری تهران تلاش شده است به شکل هنرمندانه‌ای از جنبه‌های بشارت و انذاردهنده برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان برقرار شود لذا ضمن ایجاد نظام اداری مستحکم، به ارتقاء قابلیت‌های کارکنان و توسعه پتانسیل‌های آنها بپردازیم.

ابراهیم شیخ اظهار داشت: منابع انسانی برای تبدیل شدن به شریک استراتژیک سازمان نیازمند آن است که خود را در جایگاه ذینفعان قرار دهد تا شرایط و نیازها را به خوبی درک نماید و ما نیز در جایگاه خود بر اساس خواست شهروندان اقدام به پالایش سازمان نمودیم تا به موفقیت در مسیر وظایف ذاتی خود نائل شویم.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران با تشریح روند تدوین سند راهبردی و برنامه عملیاتی منابع انسانی با برش منطقه ای، مصادیق به انجام رسیده از اهداف پنجگانه سند راهبردی را رشد ۲۹ برابری مدرک تحصیلی در بین ۱۷۳ نفر جذب شده در دوره مدیریت جدید در مقایسه با دوره قبل معرفی کرد.

وی افزود: برخی انتظار انقلاب در کاهش نیروهای سازمان را دارند درحالیکه ما نمی‌توانیم چنین اقدام کنیم و کاهش نیرو با هدف چابک سازی می‌بایست با تدابیر علمی، نگاهی حقوقی و مبتنی بر انسان گرایی باشد.

شیخ گفت: ما توانستیم با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند، هزینه‌های جاری صندوق ذخیره کارکنان را تا ۶۰ درصد و نیروی انسانی را تا ۵۰ درصد کاهش دهیم و نیز در زمینه رفاهیات با افزایش مبالغ بن‌های نقد و غیرنقدی شرایط را بهبود بخشیم. همچنین از ابتدای مهرماه یارانه رستوران‌های طرف قرارداد با شهرداری را به منظور افزایش رفاه کارکنان از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش خواهیم داد.

 با راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی تاکنون اطلاعات پرسنلی ۵۷۶۲۵ نفر از کارکنان را وارد این سامانه کرده‌ایم که مقرر است تا پایان مهر ماه سال جاری اطلاعات کلیه ۶۶۹۷۳ نفر خانواده بزرگ شهرداری در این سامانه تکمیل شود.

معاون منابع انسانی شهردار افزود: مفتخریم که اعلام کنیم در این مدت توانسته‌ایم بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان در حوزه منابع انسانی صرفه جویی کنیم و به اداره ارزان شهر کمک نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز