خبرگزاری کار ایران

سردار کریمی خبر داد:

اجرای قانون جدید کسر خدمت ایثارگری

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۸۷

جانشین سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: به ازای یک ماه جبهه، یک درصد جانبازی و یک ماه اسارت والدین، ۱۲ روز کسرخدمت به مشمولان تعلق می‌گیرد.

 

به گزارش ایلنا، سردار ابراهیم کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی بند(د) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه، طبق مصوبه قبلی که با هماهنگی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، سالانه ۲۰ هزار نفر از واجدان شرایط کسر خدمت ایثارگری که دارای امتیاز ۲۸ و ۲۹ هستند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) و ارائه مدارک مربوطه، امکان بهره‌مندی از معافیت را خواهند داشت اما با توجه به تعداد بالای ایثارگران با پیگیری‌های صورت گرفته از مجلس شواری اسلامی، امکان اینکه تمامی ایثارگران بتوانند از قانون کسر خدمت ایثارگری بهره‌مند شوند، فراهم شد.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در استفاده از کسر خدمت برای سربازان در حال خدمت، اولویت بهره‌مندی از این امتیاز با مشمولان حین خدمت است و سایر واجدان شرایط در صورت ورود به خدمت سربازی می‌توانند از کسرخدمت استفاده کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه سربازان حین خدمت باید رای بهره‌مندی از امتیاز ایثارگری به یگان‌های خدمتی خود مراجعه کنند، اظهار داشت: این امتیاز برای فرزندان همه ایثارگران به جز مشمولان غایب، بدون هیچ گونه محدودیتی از لحاظ زمانی، سنی و ... قابل اجرا است.

کریمی اضافه کرد: مشمولان واجد شرایط کسر خدمت ایثارگری با امتیاز ۲۸ و ۲۹، تا سقف ۲۰ هزار نفر همچنان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰ یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز