خبرگزاری کار ایران

هزینه طلاق توافقی چقدر است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۹۸

گرچه مشاهده جدایی دو فرد اساسا ناراحت کننده است، اما گاهی زندگی مشترک به نقطه‌ای می‌رسد که در آن دیگر هیچ یک از طرفین مایل به ادامه آن نیستند. غم‌انگیز است تماشای پایان رابطه‌ای که یک روز شروع آن را به رقص و شادمانی گذراندیم، اما گاهی دو انسان در رابطه‌شان به بن بست خورده و دیگر هیچ نقطه اشتراکی با همسر خود نمی‌بینند و طلاق را بهترین انتخاب پیش روی خود می‌یابند.

طلاق توافقی

گرچه مشاهده جدایی دو فرد اساسا ناراحت کننده است اما گاهی زندگی مشترک به نقطه‌ای می‌رسد که در آن دیگر هیچ یک از طرفین مایل به ادامه آن نیستند. غم‌انگیز است تماشای پایان رابطه‌ای که یک روز شروع آن را به رقص و شادمانی گذراندیم، اما گاهی دو انسان در رابطه‌شان به بن‌بست خورده و دیگر هیچ نقطه اشتراکی با همسر خود نمی‌بینند و طلاق را بهترین انتخاب پیش روی خود می‌یابند.

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که در آن مرد و زن هر دو مایل به جدایی از یکدیگرند و نسبت به شیوه طلاق توافق کامل دارند.

هزینه طلاق توافقی چقدر است

چگونه توافقی طلاق بگیریم؟

برای طلاق توافقی زوجین باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی خود را ارائه نمایند و دادگاه رسیدگی‌کننده به این پرونده با توجه به محل سکونت مشترک زوجین تعیین می‌شود. پس از مشخص شدن دادگاه رسیدگی‌کننده، برای زوجین پیامکی ارسال شده و تاریخ و زمان دقیق برگزاری جلسه دادگاه اطلاع‌رسانی می‌شود که مرد و زن باید در تاریخ مشخص شده در جلسه دادگاه حضور یابند. قاضی نیز در جلسه اول زوجین را به مراکز مشاوره ارجاع می‌دهد تا شاید فرصتی دیگر بتواند آنها را از این تصمیم منصرف کند.

طلاق توافقی بدون حضور در دادگاه

گاهی زوجین به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند در جلسات دادگاه شرکت کنند و برخی اوقات به نقطه‌ای رسیده‌اند که مایل به روبرو شدن با یکدیگر در زمان جلسات رسیدگی نیستند و می‌خواهند که پروسه طلاق بدون نیاز به آنها انجام شده و پایان پذیرد. برای این منظور می‌توان به وکلای این حوزه مراجعه کرد، وکلایی که روند طلاق را از لحظه تسلیم دادخواست طلاق توافقی به دفتر خدمات قضایی تا حصول نتیجه و ارائه طلاق‌نامه به شما پی می‌گیرند. امروزه برخی از موسسات حقوقی نظیر موسسه حقوقی هادیان عدالت طی حداکثر ۳ روز کاری طلاق را صادر و طلاق‌نامه را دریافت می‌کنند، بدون نیاز به حضور شما در دادگاه حتی برای یک جلسه.

مراحل طلاق توافقی / طلاق وکالتی

۱. تماس با موسسه حقوقی جهت تعیین وقت مشاوره رایگان

اگر مایلید که طلاق توافقی شما توسط وکیل پیگیری شود تا به حضور شما در دادگاه‌ها نیازی نباشد در ابتدا با موسسه حقوقی هادیان عدالت تماس بگیرید تا برای شما وقت مشاوره تعیین شود. برای این منظور در تهران با شماره تلفن ۷۷۳۷۰۰۹۲ و از شهرستان‌ها با کد ۰۲۱ (کد تهران) در ابتدای شماره تماس بگیرید و یا به سایت موسسه حقوقی هادیان عدالت مراجعه کنید.

۲. حضور زوجین در موسسه و امضای وکالتنامه طلاق

پس از تعیین وقت در روز مشخص شده در دفتر موسسه حقوقی حاضر شده و نسبت به امضای وکالتنامه طلاق و تحویل مدارک خود شامل اصل شناسنامه، کارت ملی و عقدنامه اقدام کنید.

۳. شروع به کار وکلای موسسه حقوقی هادیان عدالت

در این مرحله کار ما به عنوان وکیل شما شروع شده و وکلای ما با حضور در دفاتر خدمات قضایی، دادگاه، داوری و اخذ دادنامه مراحل ثبت طلاق توافقی را پیش می‌برند. در هیچ یک از مراحل ذکر شده نیاز به حضور شما نیست و وکلای موسسه به نیابت از شما انجام کارها را پیگیری می‌کنند.

۴. ثبت واقعه طلاق و دریافت طلاق‌نامه از موسسه

وکلای موسسه طی ۳ روز کاری طلاق را ثبت و طلاق‌نامه را به شما تحویل می‌دهند. برای دریافت طلاق‌نامه باید به دفتر موسسه مراجعه نموده و طلاق‌نامه خود را تحویل بگیرید. در صورت درخواست موکل، موسسه حقوقی هادیان عدالت می‌تواند طلاق‌نامه را برای شما ارسال کند.

هزینه طلاق توافقی

هزینه طلاق توافقی عبارت است از هزینه‌های وکلا، هزینه‌های دادرسی، هزینه آزمایشگاه و هزینه داوری که جمعا با مبلغ دو میلیون تومان کلیه هزینه‌ها پرداخت می‌گردند.

برای ارتباط با موسسه حقوقی هادیان عدالت می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ با شماره تلفن ۷۷۳۷۰۰۹۲ در تهران تماس بگیرید و یا به سایت موسسه به نشانی mizanlaw.com  مراجعه نمایید.

نشانی دفتر موسسه حقوقی هادیان عدالت:

تهران، شمال اتوبان زین‌الدین، جنب مجتمع قضایی شهید باهنر، پلاک ۲۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز