خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد:

طراحی ۱۴ هزار سوال در گنجینه سوالات آزمون‌های پزشکی

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۰۹۷

قائم مقام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی از طراحی ۱۴ هزار سوال تحت عنوان گنجینه سوالات در قالب ۵ کمپین طراحی سئوال آزمون های پزشکی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اسماعیل ایدنی در آیین افتتاحیه شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و دومین آزمون دانشنامه فوق تخصصی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن قدردانی از مشارکت و حضور اساتید، از امکان مشارکت فراگیر تمامی اساتید و اعضای هیات علمی خبر داد.

ایدنی با اشاره به طراحی فرآیندی به منظور طراحی سئوالات در این دوره از آزمونهای علوم پزشکی از طراحی سئوالات در قالب ۵ کمپین ۱۴ هزار سوال تحت عنوان گنجینه سوالات طراحی شده، خبر داد.

وی گفت: در این دوره از آزمون، گنجینه سوالات در اختیار اعضای ممتحنه قرار گرفته و تمامی اعضا می توانند از این سوالات استفاده کنند.

قائم مقام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی گفت: روند طراحی گنجینه و بانک سوالات در دوره های تخصصی آغاز شده است و امیدواریم در آینده در دوره فوق تخصص نیز انجام شود. در زمینه آزمونهای تخصصی اغلب سوالات وارد بانک سوالات شده است و این امکان برای تمامی اساتید فراهم شده است.

وی افزود: این دوره از آزمونها با امنیت کامل برگزار خواهد شد. در این دوره در آزمون های دانشنامه تخصصی ۴۰ درصد از شرکت کنندگان را خانم و ۶۰ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز