خبرگزاری کار ایران

آغاز ویرایش انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی از فردا

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۲۴

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی در برخی از رشته‌های آزمون ارشد علوم پزشکی، تغییراتی ایجاد شده، از جمله ۸ مورد رشته محل جدید اضافه شده و در برخی ظرفیت پذیرش رشته محل‌ها افزایش یافته است. تغییرات ایجاد شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل از فردا دوشنبه ۵ شهریورماه همزمان با آغاز زمان ویرایش انتخاب رشته قابل مشاهده است.

به گزارش ایلنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌محل می‌توانند از ساعت ۱۲ ظهر فردا تا چهارشنبه ۷ شهریور ماه، انتخاب‌های خود را ویرایش کنند. همچنین افرادی که تا کنون موفق به انتخاب رشته‌محل نشده‌اند، می‌توانند در مهلت تعیین شده انتخاب رشته کنند. نتایج نهایی، نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، به هنگام ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته باید معدل دوره کاردانی خود را نیز علاوه بر معدل دوره کارشناسی ناپیوسته اعلام کنند. معدل اعمال شده بر اساس میانگین معدل دو دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خواهد بود.

این داوطلبان باید توجه داشته باشند معدل آنها پس از قبولی در هنگام ثبت نام در دانشگاه کنترل می‌شود و در صورت وجود هر گونه مغایرت دانشگاه از ثبت نام خودداری خواهد کرد و قبولی منتفی خواهد بود.

داوطلبان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون نیز از ساعت ۱۲ ظهر فردا پنجم شهریور می‌توانند تایید یا عدم تایید خود را از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس http://www.sanjeshp.ir/ مشاهده کنند. در صورتی که سهمیه داوطلبی تایید نشده ولی قبلا از طریق دانشگاه اقدام لازم صورت گرفته و مورد تایید باشد، باید از طریق مرکز استعداد درخشان دانشگاه مجددا به مرکز سنجش اعلام کند.

طبق تاکید مرکز سنجش، تعداد بسیار محدودی از افراد طبق ضوابط مجاز به استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون نبودند که از طرف مرکز حذف و غیرمجاز اعلام شده‌اند.

به گزارش مفدا، زمان اعلام نتایج مرحله اول متقاشیان تحصیل در دانشگاه شاهد، ارتش و بقیه الله برای مصاحبه، نیمه اول شهریور اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز