خبرگزاری کار ایران

افشین حبیب‌زاده مطرح کرد:

۱۹ مورد از پروانه‌های صادره برای ساخت باغ‌ها در یک سال اخیر خلاف ضوابط بوده‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۳۱

به گفته عضو شورای شهر؛ از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده و تعداد ۱۹ پروانه از حیث افزایش سطح اشغال و یا تعداد طبقات با ضوابط و مقررات مغایر بوده‌اند و یک مورد نیز در خصوص نحوه پرداخت عوارض تخلف صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: باتوجه به اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط حوزه معاونت نظارت شورای اسلامی در خصوص پروانه‌های صادره طبق ضوابط باغات از تاریخ ۱ / ۶ / ۹۶ الی ۱ /۵/ ۹۷، مشخص شد از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده و تعداد ۱۹ پروانه از حیث افزایش سطح اشغال و یا تعداد طبقات با ضوابط و مقررات مغایر بوده‌اند و یک مورد نیز در خصوص نحوه پرداخت عوارض تخلف صورت گرفته است.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این رو موضوع را به عنوان تذکر به شهردار تهران جهت بررسی و اعلام نتیجه به شورا اسلامی شهر تهران تقدیم می‌کنم. ضمنا مستندات و گزارش مربوط قبلا طی نامه‌ای در ۱۰ مرداد ماه به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران جهت بررسی و اعلام نتیجه ارسال شده که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز