خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

فوت یک کارگر به دلیل ریزش آوار

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۸۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر جوان به دلیل ریزش آوار خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۸:۴۵ عصر امروز یک مورد حادثه آوار در یک منزل مسکونی قدیمی در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران کرج، شهرک دانشگاه، خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌‌‌نشانی اطلاع داده می‌‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌‌‌شوند، اظهار داشت: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی ویلایی بود و کارگران برای ساخت بنای جدید مشغول تخریب بنای قدیمی بودند که به یک باره سقف طبقه بالایی به صورت قطعات کوچک و بزرگ بتن تخریب می‌‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌‌‌‌‌نشانی اضافه کرد: براساس اطلاعات اولیه یکی از کارگران ۲۵ ساله افغانی در زیر قطعات بتن محبوس شده بود. آتش‌‌نشانان بلافاصله عملیات جابجا کردن قطعات و آواربرداری را آغاز کردند و بعد از مدتی تلاش موفق شدند به کارگری که زیر آوار مانده بود، دسترسی پیدا کنند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌‌‌نشانان این کارگر را تحویل عوامل اورژانس دادند، تصریح کرد: پس از معاینات اورژانس مشخص می‌‌‌‌شود در لحظات اولیه این کارگر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. محل ایمن‌‌‌سازی شده و عملیات هم در ساعت ۱۹:۱۵ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز