خبرگزاری کار ایران

خدمات‌دهی به زائران عتبات عالیات امسال پررنگ‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۵۰

مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین شهرستان ایوان تاکید کرد: اجرای اقدامات لازم جهت تسهیل تردد زائران حسینی(ع) در دستور کار این کمیته قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید عالی پور در جلسه کمیته امنیتی، انتظامی خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات اقدامات ستادی و اجرایی ویژه این مراسم را تشریح و اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، اجرای اقدامات لازم جهت تسهیل تردد زائران حسینی(ع) در دستور کار این کمیته قرار دارد.

وی یادآور شد: معایب اربعین سال گذشته احصا و امسال با افزایش پاسگاه های سیار و گشت ها در محل تردد زائران در تلاشیم که امنیت 100 درصدی برای زائران ایجاد کنیم.

مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین شهرستان ایوان تاکید کرد: در آینده نزدیک جلسه ای با هیات امنای مساجد مسیر اربعین و مسئولان موکب ها تشکیل و در خصوص محل برپایی ایستگاه های صلواتی و همچنین آمادگی مساجد برای خدمات رسانی به زائران تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

سرهنگ عالی پور اضافه کرد: هماهنگی های لازم با نهادها و سازمان های مرتبط برای وحدت رویه در ارائه خدمات رسانی در خصوص خدمات رفاهی، ترافیکی و انتظامی در مسیر زائران انجام می گیرد.

در این جلسه مدیران حاضر با بحث و تبادل نظر آمادگی خود را برای انجام مأموریت اربعین و مساعدت و همکاری کامل با این کمیته اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز