خبرگزاری کار ایران

دستگیری دو فردی که قصد آزار جنسی دو دستفروشِ نوجوان را داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۳۰

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری دو متهم خبر داد که با انگیزه آزار و اذیت جنسی اقدام به ربودن دو دست فروش نوجوان کرده بودند .

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: در مورخه ۲۹ تیرماه دو نوجوان ۱۸ ساله با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به مأمورین اعلام کردند که دو سرنشین یک خودرو ۲۰۶ سفید رنگ به قصد آزار و اذیت جنسی اقدام به ربودن آنها کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی با انگیزه آزار و اذیت جنسی، پرونده جهت ادامه رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شکات پرونده (دو نوجوان ۱۸ ساله) پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهارات اولیه عنوان داشتند که هر دو نفر دست فروش هستند و در زمان مراجعت به خانه مورد ربایش قرار گرفتند؛ این دو نوجوان در توضیحات خود به کارآگاهان گفتند ۳۰ دقیقه بامداد مورخه ۲۹ تیرماه زمانی که در حال جمع کردن بساط دست فروشی خود بودیم، ناگهان یک ۲۰۶ سفید رنگ با دو سرنشین در مقابل ما توقف کرد و با تهدید چاقو هر دو نفر ما را سوار ماشین کردند. ما را به اتاقکی در پشت بام یک کارگاه در منطقه نعمت آباد برده و در آنجا با ضرب و شتم و تهدید چاقو قصد آزار و اذیت داشتند.

یکی از شکات پرونده که موفق به فرار از داخل اتاقک داخل کارگاه شده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: سرنشینان ۲۰۶ با تهدید چاقو و ضرب و شتم قصد آزار و اذیت مرا داشتند؛ در یک لحظه جسم تیزی شبیه به چاقو را دیدم و متوجه وجود چاقو در زیر فرش داخل اتاقک شدم. به قصد مقاومت و فرار، چاقو را برداشته و حمله‌ور شدم؛ چاقو را به سینه یکی از آن دو نفر فرو کردم؛ در حالیکه لباس بر تن نداشتم از داخل اتاقک خارج شده و خودم را به داخل کوچه رساندم؛ در حال کمک خواستن بودم که این دو نفر نیز سوار ۲۰۶ شده و از محل دور شدند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح روند شناسایی و دستگیری متهمین پرونده گفت : کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل اتاقک به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته کارگاه پرداخته و صحت اظهارات شکات پرونده مورد تأیید قرار گرفت. در ادامه، با شناسایی ۲۰۶ متعلق به یکی از متهمین به نام بهنام (۲۷ ساله)، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه نعمت آباد رفته و اطلاع پیدا کردند که بهنام آخرین بار بهمراه یکی از دوستانش به نام جعفر (۲۸ ساله) مشاهده شده و پس از آن هر دو نفر مراجعتی به منازل خود نداشتند.

با شناسایی تصاویر بهنام و جعفر توسط شکات پرونده، اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد این دو نفر در حال حاضر با یک دستگاه خودرو وانت در محدوده نعمت آباد تردد دارند؛ خودرو وانت همراه با محل دقیق تردد متهمین در منطقه نعمت آباد شناسایی و تحت کنترل نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام در روز جمعه مورخه ۱۲ مردادماه هر دو نفر آنها سوار بر خودرو وانت متعلق به جعفر دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

متهمین در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی و تلاش برای آزار و اذیت شدند اما پس از مواجه حضوری با دو شاکی پرونده و همچنین مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته که آنها را در حال انتقال دو نوجوان به داخل کارگاه نشان می‌داد به ناچار به آدم ربایی دو نوجوان ۱۸ ساله با انگیزه آزار و اذیت آنها اعتراف و عنوان کردند که در آن شب ، شرب خمرکرده و در وضعیت روحی – روانی مناسبی قرار نداشتند.

بهنام که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد: زمانیکه چاقو به سینه ام فرو رفت دچار خونریز شدیدی شدم؛ بسیار ترسیده بودم ؛ همراه با جعفر سوار ماشین شده و خودمان را به بیمارستان رساندیم ؛ پس از انجام اقدامات درمانی بر روی من اطمینان داشتیم که پلیس به دنبال ماست ؛ برای همین از آنزمان [ تا زمان دستگیری ] فراری بودیم تا نهایتا دستگیر شدیم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمین با قرار قانونی صادره از سوی بازپرس محترم شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز