خبرگزاری کار ایران

رای نخستین بار؛

تیم ووشوی دانشجویان ایران با کسب چهار مدال طلا نایب قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۷۹

تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران با کسب چهار مدال طلا در بخش ساندا قهرمان شد و در مجموع دو بخش تالو و ساندا برای اولین بار بر سکوی نائب قهرمانی جهان تکیه زد.

به گزارش ایلنا،‌ رقابت‌‌‌‌های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان که با حضور ۲۵۰ ووشوکار از ۲۶ کشور به میزبانی کشور «ماکائو» آغاز به کار کرده بود، ظهر امروز به اتمام رسید.

در روز پایانی این رقابت‌‌‌‌ها، چهار سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

این امر سبب شد تا تیم ووشو دانشجویان ایران علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب چهار مدال طلا عنوان نائب قهرمانی جهان را برای اولین بار به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیم ووشو دانشجویان ایران به این عنوان ارزشمند در این سطح از رقابت‌‌‌ها دست می‌‌‌یابد.

چین با کسب شش مدال طلا به عنوان قهرمانی دست یافت و مالزی با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز به مقام سومی این رقابت‌‌‌ها رسید.

در این دوره از مسابقات زهره شهپری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای دختران، علیرضا ریکی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، حمیدرضا سهندی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم و امیر کریمی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ساندای پسران موفق به کسب مدال طلا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز