خبرگزاری کار ایران

سنندجی اعلام کرد:

۱۱۰میلیون جابجایی در سال فقط توسط بی.آر.تی های سامانه ۴ اتوبوسرانی

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۵۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ٦٨ میلیون جابه جایی مسافر در خط ٧ اتوبوس های تندرو طی سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه ویژه رفع دودزایی و اخذ معاینه فنی اتوبوس‌های شهر تهران که به منظور بررسی اتوبوس‌های سامانه ٤ برگزار شد، گفت: سامانه٤ اتوبوسرانی که خط ٤ و ٧ بی.ار.تی و خطوط فیدر را مشمول می شود با بیش از ٧٤٧ دستگاه اتوبوس عمومی و خصوصی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه ٣٤٠ دستگاه اتوبوس عمومی و ٤٠٨ دستگاه اتوبوس خصوصی در سامانه ٤ اتوبوسرانی فعالیت دارند، گفت: ٧٨ دستگاه اتوبوس عمومی و ٤٠٦ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی عمری بالای ٨ سال دارند.

وی ادامه داد: خط ٤ اتوبوس‌های تندرو (حدفاصل پایانه جنوب - پایانه شهید افشار) روزانه بیش از ٨٠ هزار مسافر و خط ٧ اتوبوس‌های تندرو (حدفاصل راه اهن - تجریش) روزانه بیش از ٢٢٠ هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند.

به گفته سنندجی سالانه بالغ بر ٢٥ میلیون جابه جایی مسافر خط ٤ و ٦٨ میلیون جابه جایی مسافر در خط ٧ اتوبوس های تندرو انجام می‌شود.

سنندجی با اشاره به اینکه برگه معاینه فنی تک تک اتوبوس‌ها برای ما حائز اهمیت است، تصریح کرد: در حال حاضر ٨٥ درصد اتوبوس‌های بخش خصوصی و ٩٦ درصد اتوبوس‌های عمومی در سامانه ٤ دارای معاینه فنی معتبر هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اظهار داشت: ٨ آیتم در معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد بررسی می‌شود که «دودزایی» رتبه ٥ تا ٧ را در تمام سامانه‌ها به خود اختصاص می‌دهد و همانطور که بارها گفته‌ام شکستگی شیشه، چراغ و لاستیک صاف بیشترین علت مردود شدن اتوبوس‌ها در قسمت عیوب ظاهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز