خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت شهروند افتخاری زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۵۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشتمین سفر استانی به زنجان، به عنوان شهروند افتخاری زنجان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از وبدا، سیدحسن هاشمی در هشتمین سفر استانی به زنجان، که مصادف با سالروز تولد شیخ شهاب‌الدین سهروردی، "شیخ اشراق" و روز زنجان بود، به عنوان شهروند افتخاری زنجان انتخاب شد و لوح شهروند افتخاری زنجان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان تقدیم وزیر بهداشت شد.

متن لوح شهروند افتخاری وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام؛

بدون شک زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی جناب‌عالی در حوزه بهداشت و درمان بر عموم ایرانیان، من‌جمله مردم قدرشناس زنجان پوشیده نیست.

با افتخار زنجان، میزبان مهربان، در سالروز تولد شیخ شهاب‌الدین سهروردی، شیخ اشراق که به نام روز زنجان در تقویم ثبت گردیده، مزین به قدوم جناب‌عالی است.

اینک، با حضور ارزشمند شما و افتتاح پروژه‌های شاخص، برگ زرین دیگری بر تارک این دیار ثبت نموده‌اید، به رسم قدردانی و سپاس، مفتخریم، جناب‌عالی را به عنوان شهروند افتخاری مردم زنجان انتخاب نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون‌تان را مسئلت داریم.

اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز