خبرگزاری کار ایران

نخستین جلسه کارگروه اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۳۲

​نخستین جلسه کارگروه اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ابتدا روح‌‌‌‌‌الله شهیدی‌‌‌‌پور، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت به ضرورت اولویت‌‌‌‌بندی پروژه‌‌‌های نیمه‌‌‌تمام فعلی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: پروژه‌‌‌ها دارای اهمیت یکسان نیستند و نیاز به تدوین چارچوب و شاخص‌‌های اولویت دارند.

وی با تشریح چارچوب و شاخص‌‌‌های پیشنهادی، پروژه‌‌‌های نیمه‌‌‌تمام را به پروژه‌‌‌هایی که دارای اولویت تکمیل در سال ۹۷ هستند، پروژه‌‌‌هایی که فاقد اولویت در سال ۹۷ هستند و پروژه‌‌‌های مناسب برای واگذاری یا مشارکت با بخش خصوصی تقسیم کرد و اظهار داشت: پروژه‌‌‌‌هایی دارای اولویت هستند که درصد پیشرفت بالایی داشته (بالای ۸۰ درصد) و امکان تکمیل در سال ۹۷ را داشته باشند یا در ارزیابی شاخص‌‌‌های اولویت‌‌‌بندی (همچون رضایت شهروندان و...) حائز امتیاز بالاتری هستند. از سوی دیگر پروژه‌‌‌هایی که عملیات راه‌‌اندازی آنها آغاز نشده یا پروژه‌‌‌‌هایی که شهرداری بهره‌‌‌بردار آن نیست و فاقد اولویت تکمیل در سال ۹۷ خواهند بود. 

در این نشست حجت‌‌‌الله میرزایی، معاون برنامه‌‌‌‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا به عنوان رئیس کارگروه و همچنین مصطفی سلیمی، علی نوذرپور، رسول کشت‌‌‌پور، حسین غریبی، علیرضا جاوید، نیازی، مهدی شریفیان و مسعود رنجبریان به عنوان اعضای کارگروه نقطه‌‌‌نظرات خود را در رابطه با چارچوب و شاخص‌‌‌‌های اولویت‌‌‌بندی پروژه‌‌‌ها بیان داشتند و به بحث و گفت‌‌‌‌وگو در این رابطه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز